• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • сторінка вчителя-логопеда


Оскільки в дошкільному закладі виховуються діти з особливостями мовленнєвого розвитку, корекційно-реабілітаційна робота з ними «червоною ниткою» проходить крізь усі види навчально-виховної діяльності, будується з урахуванням особливостей психічного розвитку дітей-логопатів, базується на особистісно-орієнтованому підході.

Корекційно-відновлювальну роботу в закладі проводить

Основні структурні компоненти діяльності вчителя-логопеда:

- діагностична діяльність;

- визначення видів корекційно-розвивальної роботи;

- робота з виправлення порушень усного мовлення

- надання порад, консультацій педагогам, батькам

- співпраця з психологом, вихователями щодо корегування педагогічного процесу

- визначення динаміки розвитку дитини

- самоосвіта, пропаганда логопедичних знань

Поради логопеда

Мовна функція є однією з важливих психічних функцій людини.

Порушення мови негативно впливають на весь психічний розвиток малюка, ускладнюють його спілкування з тими людьми, що його оточують, відбиваються на його діяльності, характері, поведінці. А це, у свою чергу негативно позначається на опануванні грамоти, на успішності в цілому.

Поради батькам щодо розвиткумовленнєвої активності дітей


1. Розмовляйте з дитиною кожної вільної хвилини. Спонукайте її до звуконаслідування, промовляння перших правильних слів.

2. Якомога більше залучайте дітей до ігор, розповідайте казки, вчіть пісні, скоромовки, вірші. Ні в якому разі не повторюйте неправильну вимову дитини. Пам'ятайте, що малюкові потрібно чути лише правильну вимову дорослих.

3. Не позбавляйте дитину спілкування з однолітками та старшими дітьми.

4.Привчайте дітей бережливо ставитись до книжок та іграшок.

5.Спонукайте дітей до спілкування та ігор з ляльками та іграшками.

6. Привчайте дітей до вживання слів відповідно до літературної норми.

7. Заохочуйте словесну творчість дітей.

8.Спонукайте їх до складання віршів, лічилок, будьте їм помічниками.

9.Уважно ставтеся до запитань вашої дитини. Ваша відповідь має бути чіткою, доступною, зрозумілою малюкові.

10. Не забувайте доречно вживати прислів'я, загадувати загадки. Стимулюйте дитину до пригадування окремих рядків віршів, пісень.

11.Кожне незрозуміле дитині слово поясніть, вдайтеся до словника.

12. Вірші, потішки, чистомовки, скоромовки стануть надійними помічниками у вихованні правильної і виразної мови вашої дитини..

13. Частіше влаштовуйте дітям змагання "Чия казка краща", "Чия розповідь цікавіша", "Хто більше придумає слів".

14. Не забувайте записати в зошиті розповіді та казки вашої дитини. Через 2 -3 місяці прослухайте їх разом з дитиною, проаналізуйте, запишіть нові розповіді.

15. Книжка допоможе сформувати у дітей високі моральні якості, виховати патріотичні почуття.

16. Цікава книжка - це велика радість для дитини! Не позбавляйте її цієї радості.

17. Стежте за новими виданнями дитячих книжок, поповнюйте ними сімейну дитячу бібліотеку.

18. Розучуйте з дітьми вірші. Це виховує у них любов до поезії, сприяє розвитку поетичного слуху, виразної мови.

19.Привчайте дитину читати назви дитячих книжок, нескладні тексти.

Бажаємо успіху!

Кiлькiсть переглядiв: 351

Коментарi